środa, 25 czerwca 2014

Browar Zamkowy Młyn - relacja z budowy - część XV

Po powrocie z Żywiecczyzny postanowiłem wybrać się na spacer i żarełko na olsztyńską starówkę. Jako, że miałem przy sobie torbę z aparatem, to postanowiłem wstąpić na teren budowy Browaru Zamkowy Młyn w Olsztynie. Największą zmianą, jaką zauważyłem to odsłonięcie wszystkich ścian od strony ulicy Nowowiejskiego. Naprawdę ładnie to wygląda. Jeszcze tylko na jednej ścianie od strony rzeki Łyny zostały rusztowania, które to znikną w przeciągu dwóch-trzech dni.
  
 



 
Wewnątrz także sporo dzieję. Coraz więcej ścian obłożonych cegłą oraz tynkiem. Pojawia się coraz więcej instalacji i zaczynają się pierwsze przyłącza. Pomieszczenia sanitarne są w większości pokryte glazurą. Przybywa także nowy sprzęt, testowane są między innymi windy.

Kuchnia
 
 Przyłącza w kuchni
 





Przyszła leżakownia

Wstąpiłem także na dach jednej części budynku, na którym będzie zlokalizowany taras dla gości lokalu. Taras będzie pokryty drewnianymi deskami.
 

 
A oto jeden z widoków, jaki będą mogli podziwiać goście z tarasu.
 
 
Jak widać, dzieje się, a już niedługo wjeżdża sprzęt i z tego wydarzenia także pewnie pojawi się fotorelacja. Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz