niedziela, 3 marca 2013

Widawa - Piwo Parowe

Przedstawiam piwo Widawa - Piwo Parowe.



Zawartość ekstraktu: 11,6% wag.

Zawartość alkoholu: 4,7% obj.

Kolor: złoty, lekko mętny.

Zapach: słodowo-chmielowy, nuty owoców tropikalnych (mango, ananas), nutki drożdżowe.

Smak: lekko kwaskowe, słodowo-drożdżowe, w tle nutki owoców tropikalnych i delikatna goryczka.

Piana: biała, średnio wysoka, średnio gęsta, dość szybko opada.

Pasteryzacja: nie.

Termin przydatności do spożycia: ok 4 tygodni.

Opakowanie: butelka 0,5l, bezzwrotna.

Producent: Browar Widawa
 
Podsumowanie:

Ponownie u mnie zawitało piwo z widawskiego browaru. Tym razem padło na Piwo Parowe. Wizualnie piwo prezentuje się ładnie, zarówno pod względem barwy i piany. Zapach złożony i bardzo przyjemny. Smakowo też jest świetnie. Piwo jest lekkie, smaczne i super pijalne. Wysyone średnio. Naprawdę mi smakowało bardzo. Butelkę Piwa Parowego zdobi bardzo ładna etykieta. Graficznie mnie urzekła. Stylizowana na stare etykiety. Naprawdę bardzo fajny pomysł. Kończąc, ten wpis, powiem tak - piwo bardzo dobre, godne polecenia.

Moja ocena:
Kolor: - 9
Piana: - 6
Zapach: - 8
Smak: - 9
Etykieta: - 10

Ocena końcowa: 8,22/10

Cena: 7,10 PLN [SMAK - Gdańsk-Przymorze]

1 komentarz:

  1. Nie spodziewałęm sie wiele po tym piwie, ale to może i dobrze, bo bardzo bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło :)
    bardzo smaczne i wracam do niego jak tylko mam możliwość,

    serdeczenie pozdrawiam,
    Adrian

    OdpowiedzUsuń