poniedziałek, 29 lipca 2013

Browar Bruhus - Parpahren Weißbier

Przedstawiam piwo Browar Bruhus Parpahren Weißbier.



Zawartość ekstraktu: 13,0%.

Zawartość alkoholu: brak danych.

Kolor: złoto-żółty, delikatnie mętny

Zapach: lekko słodkawy, wyraźne, mocne nuty drożdżowe, w tle wyraźne nuty bananowe i delikatne goździkowe.

Smak: lekko kwaskowy, wyraźnie drożdżowe, w tle nuty bananowe oraz goździkowe.

Piana: biała, średnio wysoka, gęsta, bardzo wolno opada.

Pasteryzacja: brak danych.

Termin przydatności do spożycia: brak danych.

Opakowanie: butelka 0,5l, bezzwrotna.

Producent: Browar Bruhus


Podsumowanie:

Jakiś czas temu dostałem, od mojego piwnego kamrata Bartka (Małe Piwko Blog), dwa piwa z ... Browaru Bruhus w Parparach. Przyznam szczerze, byłem bardzo mocno zaskoczony tymi piwami, gdyż wcześniej nigdy nawet nie spotkałem się z nazwą, ani wzmianką o jakimś tam browarze w Parparach. W Parparach mamy Izbę Smaku i Trunków Domowych. Między innymi ma tam siedzibę browar domowy Bruhus. Pierwszym piwem, jakim dane mi było dziś skosztować, było Parpahren Weißbier. Piwo ma złoto-zółtą barwę i jest delikatnie mętne. Piana piwa wyśmienita. Strasznie gęsta i bardzo długo cieszy oko. W zapachu dominują aromaty drożdży. W tle mamy dość banany i goździki. W smaku na pierwszym planie mamy delikatną kwaskowość, spod której wyłania się wyraźna drożdżowość, która troszkę męczy niestety. Powyższe cechy przykrywają dość wyraźnie nuty banana oraz goździka. Wysycone jest na średnim poziomie. Butelkę piwa zdobią dość profesjonalne, jak na browar domowy, etykiety. Graficznie bardzo przyjemne, jakkolwiek wykonane dość kiepsko. Mamy tu etykietę główną, krawatkę oraz bardzo małą kontrę z danymi teleadresowymi. Brak niestety info o zawartości alkoholu. Reasumując, całkiem dobre piwo pszeniczne, choć do ideału sporo brakuje.

Moja ocena:
Kolor: - 6
Piana: - 10
Zapach: - 6
Smak: - 6
Etykieta: - 7

Ocena całościowa: 6,74/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz