środa, 22 października 2014

Browar Zamkowy Młyn - relacja z budowy - część XX

W dzisiejszym dniu, ponownie odwiedziłem teren budowy Browaru Zamkowy Młyn. Wszedłem do środka, ale fotograficznie skupiłem się na wyglądzie zewnętrznym. Wewnątrz sporo się dzieje, pracuje dużo specjalistów, którym swoją osobą i aparatem nie bardzo chciałem wchodzić w paradę. 
 
Na zewnątrz widać sporo postępów. Pomieszczenie leżakowni w końcu zostało zamknięte, wielkie okno zostało przeszklone.
 

Niedaleko tego miejsca, przy wejściu gospodarczym, układana jest posadzka. 
 

Stolarka coraz mocniej wchodzi na molo oraz przykryła już kładkę łączącą sale obu budynków.
  



Poza tym, wokół budynków nie ma już żadnych barykad, płotu, i tym podobnych. Można spokojnie wybrać się na spacer i podziwiać powstający browar. Strzeliłem kilka ujęć, jak to wszystko prezentuje się z zewnątrz i oto rezultaty. 




W trakcie następnej wizyty, sfotografuję więcej wnętrza, a i także pewnie już pojawią się zdjęcia sprzętu. Do następnego razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz