wtorek, 8 listopada 2011

PINTA - Psze Koźlak

Przedstawiam piwo PINTA Psze Koźlak.



Zawartość ekstraktu: 16,5.

Zawartość alkoholu: 6,7% obj.

Kolor: ciemny bursztyn, jasny brąz, klarowny.

Zapach: intensywny, pszeniczny, lekko palony, odczuwalne nuty bananowe i owocowe.

Smak: lekko palony, smak banana odczuwalny, przyjemna, niedrażniąca goryczka na całej długości smaku.

Piana: kremowo-brązowa, wysoka, średnio pęcherzykowa, pęcherze różnej wielkości, wolny czas opadania, zostawia przyjemne osady.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: 6 miesięcy.

Opakowanie: butelka 0,5l, zwrotna.

Producent: Browar Na Jurze dla PINTA


Podsumowanie:

Moi drodzy czytelnicy, jakże się dziś ucieszyłem, gdy w sklepie Desperado u mnie na Witominie ujrzałem 3 nowe PINTY, Psze Koźlak, Jak w Dym i Podymek. Czekałem na te nowości i w końcu są i teraz jestem po degustacji Psze Koźlaka. Proszę państwa, piwo o genialnej barwie, mętności, piana znakomita, zapach ... urzecze każdego, no a smak, smak ist wunderbar ich muss sagen. Nie nazbyt goryczkowe i nie nazbyt owocowo-słodkie. Piwo mimo swojego woltażu jest dosyć lekkie i przyjemnie przyswajalne. Piwo doskonale pasuje na właśnie jesienną pogodę, choć nie pogardzę nim i latem. Etykieta w typowym dla PINTY klimacie, kozioł opierający się na antałach i panna w bikini z łukiem w ręku. Zastosowano tu dodatkowo fajny zabieg, dzięki czemu przed wlaniem Psze Koźlaka do butelki, trzeba ją odwrócić by się wymieszało przed wypiciem. Szkoda tylko, że PINTA ma takie słabe bezpłciowe kapsle.

Moja ocena: 
Kolor: - 10
Piana: - 9
Zapach: - 9
Smak: - 10
Etykieta: - 9

Ocena końcowa: 9,48/10

Cena: 7,80 PLN [DESPERADO - Witomino]

3 komentarze:

  1. Hej Tom mam pytanie ocena końcowa w jaki sposób jest wyliczana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak i zapach po 10 punktów, barwa i piana po 5 punków i etykieta 1 punkt. Wszystko to sumuję i dzielę przez 31. Pozdr. Tomek :)

      Usuń