poniedziałek, 7 listopada 2011

Koszalin - Kowal Miodowe

Przedstawiam piwo Kowal Miodowe.



Zawartość ekstraktu: 11,6% wag.

Zawartość alkoholu: 6,0% obj.

Kolor: złoto-miodowy, mętny.

Zapach: słodowy, wyczuwalne bardzo leciutkie nuty miodowe.

Smak: słodowy, przyjemna goryczka na całej długości smaku, mikroskopijne nuty miodowe lekko wyczuwalne, głównie na finiszu.

Piana: biało-kremowa, wysoka, pęcherze różnej wielkości, mocno pęcherzykowa, wolny czas opadania.

Pasteryzacja: nie.

Termin przydatności do spożycia: 4-5 tygodni.

Opakowanie: butelka 0,5l, bezzwrotna i butelka 1,0l, zwrotna.

Producent: KOWAL Minibrowar Koszalin


Podsumowanie:

Szczerze mówiąc, po dosyć ciekawym Kowalu Jasnym Pełnym, myślałem, że Miodowe tak samo miło mnie zaskoczy swoim smakiem, a tu niezbyt miła niespodzianka. Piwo ma przyjemną, jak na miodowe, barwę, bardzo przyjemną pianę, no ale zapach (nawet miły) i smak wcale nie są miodowe. Miód wyczuwalny jest naprawdę w bardzo nikłym procencie, dla mnie info o tym, że jest to miodowe piwo, powinno jak najszybciej zniknąć. Piwo dobre do napicia się, ale na pewno nie do smakowania się nim. Etykieta, tak samo jak w przypadku Jasnego Pełnego, niezbyt szczególna. Ogólnie rzecz biorąc, jestem bardzo rozczarowany.

Moja ocena: 
Kolor: - 8
Piana: - 9
Zapach: - 4
Smak: - 3
Etykieta: - 5

Ocena końcowa: 5,16/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz