środa, 12 grudnia 2012

PIWOTEKA - Gdańsk-Szadółki

Po bardzo długim okresie milczenia w temacie, dziś wracam do opisywania trójmiejskich sklepów z dobrym piwem. Dzisiejszy wpis będzie dotyczył sklepu Piwoteka.

Sklep mieści się w Gdańsku, w dzielnicy Szadółki, przy ulicy Przywidzkiej 7/9.


Sklep jest czynny w godzinach:
Poniedziałek - 12.00 - 21.30

Wtorek - Czwartek - 11.00 - 21.00
Piątek - Sobota - 11.00 - 21.30
Niedziela - 10.00 - 20.00


Sklep Piwoteka otworzył swoje podwoje 15 sierpnia 2012 roku, czyli jak widać, na trójmiejskim rynku jest dosyć krótko, co oczywiście nie znaczy, że nie ma miłośnikom dobrego piwa nic do zaoferowania. Właścicielką sklepu jest sympatyczna pani Małgosia, która codziennie wita swoich gości sympatycznym uśmiechem.


Sklep ma do zaoferowania dość sporo piwnym smakoszom. Z polskich piwa, mamy tu przedstawicieli polskich browarów regionalnych i kontraktowych. Jest Amber, Kormoran, Ciechan, Fortuna, Cornelius, Krajan, Jagiełło, Czarnków, Namysłów, Browar Na Jurze, Konstancin, Racibórz, Manufaktura Piwna, Perła oraz Pinta i AleBrowar. Nie ma natomiast piw z koncernów, czyli Kompanii Piwnej, Carsberg-Okocim oraz Grupy Żywiec, aczkolwiek być może w przyszłości się to zmieni. Prawdopodobne jest także to, że oferta będzie się rozszerzała o piwa z browarów rzemieślniczych, a może i restauracyjnych. Trzymam mocno kciuki.






Jest spora oferta także piw z zagranicy. Możemy w Piwotece zakupić piwa z Czech, Rosji, Belgii, Holandii, Litwy, Niemiec, Austrii, USA, Chorwacji, Wielkiej Brytanii, a czasami i z innych krajów. Ciekawostką jest także, że w sklepie możemy kupić świeże litewskie piwa prosto z beczki, wlewane do butelek typu PET. 







Pani Małgosia wzbogaca swoją ofertę także o piwne zestawy upominkowe, które sama komponuje.


Sklep w swojej ofercie ma także kwas chlebowy, napoje gazowane i energetyczne, papierosy, szisze i tytoń do nich, tabaki, snacki, słodycze oraz yerba mate,a także co jest ciekawą ofertą - wódki regionalne Kurnwica.

W sklepie można uiszczać należność kartami płatniczymi. Nie ma w tym wypadku limitu minimalnej kwoty, za co należy się wielki plus.

Piwo w sklepie można zamówić także na dowóz, dzwoniąc pod numer 530 458 459. Wszelkie informacje o ofercie można także znaleźć na stronie internetowej sklepu.


Sklep robi naprawdę sympatyczne wrażenie i życzę mu i jego właścicielce jak najlepiej. Trzeba tego życzyć z całego serca, gdyż, Piwoteka mieści się w tym samym kompleksie co Piotr i Paweł, który swoja ofertą piwną bardzo mocno 'naciska na odciski' Piwotece. Ja życzę wszystkiego najlepszego i zachęcam do odwiedzenia.

14 komentarzy:

  1. "wódki regionalne Kurnwica", nie mogłem się nie uśmiechnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba, najciekawsze jest to, że literka 'N' w nazwie jest sympatycznie ukryta :)

      Usuń
  2. Dzięki! Na to właśnie czekałem:) Sam znam kilka dobrych trójmiejskich (a właściwie to gdańskich) placówek z piwem, ale z chęcią dowiem się o innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem pojawiać się będą wpisy także i o innych placówkach. W styczniu kolejny podobny wpis :)

      Usuń
    2. Czekam, a w razie czego z chęcią podzielę się swoimi "namiarami".

      Usuń
    3. No bardzo chętnie zapoznam się z tymi namiarami :)

      Usuń
  3. Z tych ważniejszych (dobrze zaopatrzonych): obie Zuzy (Ujeścisko i Galeria Chełm), Smak Piwa na Przymorzu, Wrzeszcz (w pasażu od dworca PKP do Grunwaldzkiej). Na Zaspie są podobno 2 punkty, ale jeszcze w nich nie byłem (Bocian i coś na Drzewieckiego). Cieszy też, że w mniejszych sklepach można dostać fajne piwko. W mojej okolicy z łatwością wyhaczę Obolony, Corneliusy, Skalaki, a w razie skrajnego lenistwa do sklepu nocnego po Ciechana, Budweisera lub amberowego Pszeniczniaka mogę skoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Zuzy, to - choć nie jestem do końca pewien - jest jeszcze trzecia gdzieś na Orunii Górnej.

      Usuń
    2. Klejnot, Smak Piwa już dawno jest tu opisany http://browarnik.blogspot.com/search/label/SMAK%20-%20Gda%C5%84sk-Przymorze

      Co do Zuzy, byłem tam, pytałem, ale jakoś większej chęci nie zauważyłem do tego, by się tu pojawili. Może kiedyś, kto wie. Sklep na Drzewieckiego, jak go odwiedzałem nie prezentował żadnej wartości. Sklep na klonowej, no może kiedyś coś się napisze.

      Usuń
  4. Ok, to już wiem, że nie ma sensu na Drzewieckiego jechać (a chciałem w poprzedni weekend).

    Zuza (na Chełmie). Oni tam w ogóle jakoś mało inicjatywni są. Jak pytałem swego czasu o zestawy piwo + pokal to mi powiedzieli, że MOŻE coś będzie przed świętami (a na co dzień nie ma tam żadnych zestawów). Ciekawszych nowości też tam nie uświadczyłem od dawna. Mam wrażenie, że trochę spoczęli na laurach. Będąc w lato na Ujeścisku, sprzedawczyni powiedziała mi, że zimą mocno ograniczają dostawy. Może to i zrozumiałe, ale chyba przy okazji nie dowiadują się co nowego można sprowadzić.

    W kwestii zaopatrzenia Smak chyba rzeczywiście przoduje w mojej klasyfikacji. Piwoteka też sprawia dobre wrażenie, jutro pewnie będę na Szadółkach to sobie ją dokładniej obejrzę.

    Na Klonowej byłem ze 3 tygodnie temu i również złego słowa nie mogę powiedzieć (no może poza tym, że nie wziąłem wszystkiego, co chciałem wziąć;) Naprzeciwko Manhattanu jeszcze w wakacje był fajny sklepik piwny, ale go zlikwidowali/przenieśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na przeciwko Manhattanu to ponoć Ci sami właściciele co na Klonowej (ale biznes im gorzej tam szedł).

      Usuń
  5. Byłem tydzień temu. Sprawia miłe wrażenie, myślę, że z czasem wyrobią się i będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piwoteka już nie istnieje. Proponuję opisać Pełną Butelkę z CH Tesco ns Chelmie. To chyba jedyny sensowny sklep w okolicy Ujeściska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie mi faktu nieistnienia już tego sklepu ;) Wiem o tym od dawna. Co do Pełnej Butelki, to jakoś brak chęci z drugiej strony, a ja sam nie będę się wciskał z aparatem i moim kajetem ;)

      Usuń