poniedziałek, 4 lutego 2013

ŚWIAT MILIONA PIW - Gdynia-Pogórze

W ciągu ostatnich dni znowu zawitałem do jednego z trójmiejskich sklepów. Tym razem odwiedziłem sklep Świat Miliona Piw.

Sklep mieści się w Galerii Szperk w lokalu 14B (bardzo blisko od głównego wejścia) w Gdyni, w dzielnicy Pogórze, przy ulicy Pułkownika Dąbka 338 (na stronie internetowej galerii napisane jest, że mieści się w Kosakowie koło Gdyni; część serwisów podaje jednak, że jest to Gdynia i ja się tego trzymam choć oczywiście każdy argument przeciwko temu przyjmę i rozważę zmianę).


 
Sklep jest czynny w godzinach:
Poniedziałek - Sobota - 09.00 - 21.00
Niedziela - 10.00 - 20.00
 

Sklep Świat Miliona Piw rozpoczął swoją działalność, tak samo jak cała Galeria Szperk, w zeszłym roku. Otwarto go dokładnie 1 września 2012 roku. Jak widać, jest to jedna z nowszych propozycji dla trójmiejskich piwoszy.


Sklep mimo niewielkich rozmiarów, ma całkiem szeroką ofertę piw z Polski i z zagranicy. Polskie browary reprezentowane są przez: Amber, Ciechan, Cornelius, Kormoran, Racibórz, Fortuna, Jagiełło, Witnica, Jabłonowo, Krajan, Perła, Kowal, Południe, Łomża, Pinta, AleBrowar. Dostępnych jest też kilka piw z trzech największych polskich koncernów oraz od sławetnego Dionizosa.






Z zagranicy, w ofercie sklepu, mamy piwa z Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy, Rosji, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Hiszpanii. 





W sklepie na obecną chwilę nie ma ani jednej lodówki, jakkolwiek w niedalekiej przyszłości ma się taka pojawić. W Świecie Miliona Piw zaopatrzymy się także w piwne zestawy prezentowe, cydry, wino oraz mocniejsze trunki alkoholowe. Można kupić też drobne snacki.

W sklepie można za zakupiony towar płacić kartami płatniczymi, od 10 PLN jak się dowiedziałem.

Właścicielka sklepu i obsługa bardzo sympatyczne w kontakcie z klientami. Z miłym uśmiechem doradzają zakup właściwego piwa mniej zorientowanym w tematyce piwnej klientom. Moja, umówiona wcześniej, wizyta, troszkę stremowała na początku sympatyczną panią z obsługi, ale po kilku minutach, oswoiła się z moją ciekawską osobą. 

Podsumowując, cieszę się z kolejnego trójmiejskiego sklepu z ciekawym asortymentem. Na północnych rubieżach Gdyni, jest to drugi pod względem asortymentu piwny sklep.

2 komentarze:

  1. Siemka.

    A powiedz mi Tomku, kiedy robiłeś te zdjęcia (pewnie niedawno, bo Black Hope długo był nie do kupienia)?
    W sumie sklep niedaleko moich staruszków chciałem się przejść, ale nie ma paru rzeczy, których szukam (przynajmniej wedele Twojego opisu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zdjęcia robione były 30 stycznia. Wszystko o czym pisałem odnośnie oferty było wtedy, gdy robiłem fotorelację :)

      Pozdrawiam
      Tomek :)

      Usuń