poniedziałek, 21 października 2013

Grybów - Pilsweizer - Trzcinowe słodowe

Przedstawiam piwo Pilsweizer Trzcinowe słodowe.



Zawartość ekstraktu: brak danych.

Zawartość alkoholu: 4,5% obj.

Kolor: złoto-brązowy, lekko mętny.

Zapach: słodki, wyraźnie słodowy.

Smak: słodki, słodowo-metaliczny.

Piana: biała, niska, słabo gęsta, bardzo szybko opada.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: 9 miesięcy.

Opakowanie: butelka 0,5l, bezzwrotna.

Producent: Browar Grybów


Podsumowanie:

Mam nadzieje, że już lekko ochłonęliście po wczorajszym wpisie i 'piwie', które tam zaprezentowałem, bo dziś mam kolejną grybowską nowość. Drugi z 'ciekawych' specyfików nosi nazwę Pilzweizer Trzcinowe słodowe. Co za tą enigmatyczną nazwą się kryje. Piwo ma barwę złoto-brązową. genialnie odwzorowuje kolor, który widoczny jest na etykiecie. Jest lekko mętne. Piana piwa z początku nawet ładna, bardzo szybko redukuje się do zera. W zapachu dominują aromaty słodyczy i słodu. W smaku także słodkie, wyraźnie słodowe z wyrazistymi nutami metalicznymi. Naprawdę nic szczególnego. Wysycone na niskim poziomie. Etykiety, to tak, jak w przypadku wczoraj opisywanego piwa, najmocniejszy arsenał Trzcinowego słodowego. Mi się podobają, choć oczywiście bez ekstrawagancji. Ogólnie rzecz biorąc, jest to piwo, które wypiłem i już o nim zapomniałem i mam nadzieje, że sobie nigdy o nim już nie przypomnę.

Moja ocena: 
Kolor: - 5
Piana: - 4
Zapach: - 5
Smak: - 4
Etykieta: - 8

Ocena całościowa: 4,61/10

Cena: 5,30 PLN [PEŁNA BUTELKA - Gdańsk-Chełm] 

4 komentarze:

  1. Nie ma się co dziwić, że taki ma smak, patrząc na tą "przeźroczystą" butelkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. A mojej Danusi smakowało, Ja też je wypiłem ze smakiem, ale byłem po dłuższym spacerze, więc być może pragnienie zamuliło mi ocenę. Jeszcze spróbuję, jak je trafię, bo w Słupsku, gdzie inne produkty z Grybowa są dostępne, nie można go kupić.Tadeusz S.- Słupsk

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi smakuje to piwo. Uważam, że jest świetne. Ma niespotykany, charakterystyczny smak. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo dobre 8/10

    OdpowiedzUsuń