czwartek, 12 stycznia 2012

Pożegnianie Smoków

Dziś obiegła nas informacja, że Browar Fortuna postanowił zakończyć produkcję piw z serii 'smoków', a więc: 

- Czarnego Smoka, 
- Czerwonego Smoka, 
- Srebrnego Smoka,
- Złotego Smoka. 


Wśród smakoszy dobrego piwa, blogerów, piwnych forumowiczów zdania są podzielone odnośnie tego biznesowego ruchu Fortuny. Ja osobiście odczuwam lekki żal z faktu, że niedługo tych piw nie będzie już można zakupić, a czy posmakować? Tego nie wie nikt. Osoby z Browaru Fortuna informują, że receptury pozostają i pewnie zostaną wykorzystane. Czy to oznacza, że 'smoki' przejdą pod markę Fortuna lub Miłosław, ano zobaczymy. Dla mnie osobiście fakt zaprzestania 'smoków' smuci, szczególnie jeśli chodzi o Czerwonego i Czarnego Smoka, które bardzo lubiłem i którymi dość często się delektowałem. Sam zakupiłem sobie po jednej butelce 'smoków', by dołączyć je do swojej wystawy piw sezonowych, bo do takich chyba już można je zaliczyć, sezon na 'smoki' minął, niestety. 

A Wy co sądzicie o tym ruchu Browaru Fortuna?

3 komentarze:

  1. Szkoda bo Smoki wyrobiły już sobie renomę nawet wśród moich znajomych, którzy na co dzień gustują w "tyskich Lechach" i "żywieckich Warkach".

    OdpowiedzUsuń
  2. No też żałuję, ale w browarze Fortuna po info o wycofaniu Smoków, dyrekcja jest bardzo zaskoczona odzewem fanów Smoków i jak pisali, mają teraz zagwozdkę w tej kwestii. Trzymajmy kciuki za Smoki :-) Pozdrawiam Browarnik Tomek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda bardzo, szczególnie srebrnego ;-(

    OdpowiedzUsuń