sobota, 17 grudnia 2011

Gniewosz - piwo ciemne

Przedstawiam piwo Gniewosz Piwo Ciemne.



Zawartość ekstraktu: 14,1%.

Zawartość alkoholu: 6,0% obj.

Kolor: ciemny burgund, klarowny.

Zapach: słodowo-kawowy, wyczuwalne nuty chlebowe.

Smak:lekko palony, słodowy, słodkawy, w tle nuty kawowe i karmelowe oraz delikatna przyjemna goryczka.

Piana: kremowo-brązowa, gęsta, średnio wysoka, mocno pęcherzykowa, średni czas opadania, zostawia miły kożuszek piany..

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: 4 miesiące.

Opakowanie: butelka 0,33l, zwrotna.

Producent: Browar Czarnków.


Podsumowanie:

Dziś na wieczór zarzuciłem sobie Gniewosza Piwo Ciemne i ... jest to piwo o bardzo przyjemnym kolorze, całkiem przyjemnej, w ładnym kolorze pianie, przyjemnym zapachu i po prostu smaczne. Wysycone jest ciutkę za słabo, ale i tak ok. Mi naprawdę smakuje i wydaje mi się, że zasmakuje wszystkim tym osobom, którzy lubią ciemniejsze odmiany piwne i ciut słodsze smaki. Na wieczór, do kominka, na zimę jak znalazł. Etykieta na butelczynce typowo czarnkowo-gontyńcowa, ale mi się bardzo podoba i kolorystycznie i stylowo, taka troszkę jak z przeszłych lat, dodatkowo dedykowany kapsel. Ogólnie rzecz biorąc, Gniewosz Piwo Ciemne to naprawdę dobre piwo i to za jaką genialną cenę, polecam je serdecznie.

Moja ocena: 
Kolor: - 9
Piana: - 8
Zapach: - 8
Smak: - 8
Etykieta: - 8

Ocena całościowa: 8,16/10

Cena: 1,99 PLN [REAL - Gdynia-Wzgórze Maksymiliana]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz