poniedziałek, 12 marca 2012

La Familia - Errore

Przedstawiam piwo La Familia Errore.



Zawartość ekstraktu: 11,0%.

Zawartość alkoholu: 5,0% obj.

Kolor: bardzo jasnozłoty, bardzo lekko mętnawy.

Zapach: wyraźnie słodowy, w tle nutki chmielowe.

Smak: słodowy, wyraźne, mocne nuty goryczkowe.

Piana: biała, wysoka, średnio gęsta, średnio pęcherzykowa, dość wolno opada, zostawia osady.

Pasteryzacja: nie.

Termin przydatności do spożycia: brak danych (pewnie około 4 tygodni).

Opakowanie: butelka 0,33l, zwrotna.

Producent: Browar domowy La Familia


Podsumowanie.

Dziś przyszło mi posmakować kolejne piwo z browaru domowego La Familia. tym razem dostałem do wypróbowania pilsa o nazwie Errore. Piwo ma ładną, lekką, jasnozłotą barwę, ale jest ciut mętnawe, winno chyba być bardziej klarowne, ma ładną, wysoką, trwałą pianę, przyjemny bardzo zapach i to mimo, że etykieta podpowiada nam, że aromat winien być chmielowy z nutą słodową, to dla mnie samego, jest wręcz odwrotnie, czyli zapach słodowy z nutkami chmielowymi. Piwo ma także wyraźnie chmielowy smak. Wysycone, po dwutygodniowym leżakowaniu u mnie, było odpowiednio, dość wysoko i bardzo miło przechodziło przez przełyk. Errore zdobi etykieta w stylu typowym dla La Familii, jakkolwiek w egzemplarzu, który ja dostałem, była lekko blada, chyba chłopakom troszkę zaczęło już tuszu w kartridżu brakować. Jakkolwiek wszystkie najważniejsze dane oczywiście są zawarte. Ogólnie rzecz biorąc bardzo dobre piwo, choć szczerze mówiąc mnie nie urzekło jakoś mocno, nie zachwyciło jakoś bardzo szczególnie i moim zdaniem wyszedł chłopakom dobry rzemieślnik, jakkolwiek, jak ktoś będzie miał okazję, to polecam spróbować.

Moja ocena: 
Kolor: - 7
Piana: - 9
Zapach: - 7
Smak: - 7
Etykieta: - 7

Ocena końcowa: 7,32/10

1 komentarz:

  1. Jak widać to piwko to nie żaden error ;) lubię wytwory Familii

    OdpowiedzUsuń