wtorek, 2 września 2014

Browar Zamkowy Młyn - relacja z budowy - część XVIII

Kilka chwil temu, odbyłem swoją osiemnastą wizytę na terenie powstającego browaru restauracyjnego w Olsztynie. Po dwóch tygodniach, od mojej poprzedniej wizyty, widoczne są kolejne zmiany. Na zewnątrz zdjęto już ostatnie rusztowania, które odsłoniły pięknie oszkloną i ozdobioną drewnianymi belkami ścianę.
 

 
Poniżej widok na tę ścianę z wewnątrz budynku.
  
 
Na zewnątrz postępuje także budowa molo, a właściwie muru, który będzie je okalał. Przyznaję, bardzo mi się to podoba. 
 
 
Tempa nabiera także budowa tarasu na pierwszym piętrze lokalu.
 
 
Wewnątrz także sporo się dzieje. Byłem akurat w czasie, gdy roboty szły pełna parą, dlatego tez zbyt dużo zdjęć nie zrobiłem, właściwie tylko w powstającej kuchni. 
 


Niedaleko powstającego browaru, kilka dni temu otwarto rewitalizowany Park Podzamcze, z którego także wykonałem dwie fotografie, by lepiej ukazać, jak budynek wpisuje się w otoczenie.



Jeszcze tylko niecały miesiąc i Kaspar Schulz wjeżdża ze sprzętem do browaru. Z tego wydarzenia także będzie fotorelacja. Także do zobaczenia ponownie już wkrótce.

1 komentarz: