niedziela, 11 sierpnia 2013

Browar Zamkowy Młyn - relacja z budowy - część II

Podczas mojej ostatniej wizyty w Olsztynie, znowu wybrałem się zobaczyć, co dzieje się na budowie Browaru Zamkowy Młyn. Umówiłem się z właścicielem i odbyłem znowu około godzinną podróż po zakamarkach budowy.

Najbardziej istotnym elementem, który widać na pierwszy rzut oka, od stanu, który zastałem wcześniej, to wiecha. Wiemy już zatem, że budynek osiągnął swoją planową wysokość. Pojawiły się także, co zresztą jest logiczne, elementy konstrukcji dachowej.




Pojawiły się także rusztowania wokół budynku, co jest przyczynkiem do tego, by elewację zacząć okładać cegłami.





Na poniższej fotografii możemy zaobserwować, w którym miejscu będzie się mieściło wejście główne.


Jak widzimy, po początkowej stagnacji, ostatnimi dniami praca na budowie wre i oby do przodu.  
Teraz jakkolwiek, chciałbym pokazać wam, w jak cudownym miejscu położony jest browar, byście mogli sobie wyobrazić, jak po ukończeniu budowy, będzie miło posiedzieć w tym miejscu i napić się miejscowego piwa.

Zamek kapituły Warmińskiej (Muzeum Warmii i Mazur)

  Park i jaz na rzece Łyna 

 Park

 Willa Casablanca

 Ławeczka Mikołaja Kopernika

 
Wkrótce, gdyż znowu wybieram się do mojego rodzinnego Olsztyna, postaram się znowu przekazać wam nowe fotografie dokumentujące postępy w budowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz