poniedziałek, 19 grudnia 2011

Witnica - Lubuskie - Jasne

Przedstawiam piwo Witnica Lubuskie Jasne.



Zawartość ekstraktu: brak danych.

Zawartość alkoholu: 6,1% obj.

Kolor: złoty, klarowny, pełen gazowych bąbelków.

Zapach: dosyć intensywny, słodowo-kwiatowy.

Smak: wyraźnie słodowy, lekko słodkawy, w tle wyczuwalne nuty nektarowe oraz delikatna, przyjemna goryczka.

Piana: biała, średnio wysoka, średnio pęcherzykowa, bardzo szybko opada, zostawia nikłe osady i centymetrowy kożuszek.

Pasteryzacja: nie.

Termin przydatności do spożycia: 5 tygodni.

Opakowanie: butelka 0,33l, bezzwrotna.

Producent: Browar Witnica



Podsumowanie:

Dziś widząc mała buteleczkę w sklepie Lubuskiego Jasnego, zatrzymałem się na chwilę, spodobała mi się i postanowiłem zakupić. Mając w myślach to, co próbowałem wcześniej Witnicy, te czekolady i inne maliny, obawiałem się o te Jasne, atu miłe zaskoczenie. Piwo o fantastycznej barwie, troszkę gorszej pianie, bardzo przyjemnym  zapachu i fantastycznym smaku, wysycone też odpowiednio. Piwo naprawdę mi smakuje, Witnica mnie tym piwem zaskoczyła. Zawsze omijałem te piwo szerokim lukiem w sklepach, teraz tego żałuje troszkę. Moim zdaniem, to najlepsze piwo z Witnicy. Piwo dobre na każdy czas i myślę, że zasmakuje wielu piwoszom, choć tym lubiącym bardziej mniej goryczkowe piwa. Witnica wprowadziła nową butelkę Jasnego do sprzedaży, etykieta bardzo podobna do wersji półlitrowej, ale moim zdaniem ładniejsza i super się komponuje z buteleczką. Mi się podoba. Ogólnie Witnica tym piwem zdobywa u mnie więcej punktów niż miała do tej pory, szkoda tylko, że zamiast takich piw, produkuje piwa całkiem niepiwne. Podsumowując, świetne piwo, moim skromnym zdaniem, z Witnicy! Polecam skosztować. 

Moja ocena: 
Kolor: - 10
Piana: - 7
Zapach: - 9
Smak: - 9
Etykieta: - 8

Ocena końcowa: 8,81/10 

Cena: 3,00 PLN [DESPERADO - Witomino]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz