poniedziałek, 2 grudnia 2013

Browar Zamkowy Młyn - relacja z budowy - część IX

Ponownie zawitałem na teren budowy Browaru Zamkowego w Olsztynie. Idąc pod powstający obiekt miałem nadzieję, że odkryje on przede mną swoje wdzięki ... zewnętrzne oczywiście i będę miał okazję w większej okazałości pokazać powstający obiekt. Niestety, na to musimy jeszcze poczekać. Rusztowania cały czas stoją, elewacja cały czas jest kładziona i na obecną chwilę nie mam wiedzy, kiedy budynek zrzuci rusztowaniowe łachy. Poniżej kilka zdjęć, które prezentują postęp prac. Czy z rusztowaniami, czy bez, to postęp jest widoczny.


 


Mam nadzieję, że w czasie następnej wizyty uda mi się ustrzelić więcej ciekawych fotografii ukazujących postęp prac na budowie. Do następnego razu zatem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz