piątek, 9 marca 2012

Krajan - Twister

Przedstawiam piwo Krajan Twister



Zawartość ekstraktu: 12,1%.

Zawartość alkoholu: 5,5% obj.

Kolor: złoto-bursztynowy, klarowny.

Zapach: intensywny, cytrusowo-grejpfrutowy, trochę tępy.

Smak: grejpfrutowy, gorzki.

Piana: , biała, niska, błyskawicznie opadająca.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: 6 miesięcy.

Opakowanie: butelka 0,5l, zwrotna.

Producent: Browar Krajan



Podsumowanie: 

Witam po długim czasie milczenia. Nie pisałem nic na blogu ostatnio, gdyż wizytowałem Chiny, a tam sporo stron poblokowanych jest, między innymi blogger i mimo wcześniej, przed wyjazdem, przygotowanych wpisów, nie mogłem ich opublikować. Teraz już jestem poza granicami kraju Środka i zaczynam znowu aktywnie blogować. A więc ruszamy z 'koksem'. Zaczynamy kolejnym moim podejściem do Krajana i ... kolejnym rozczarowaniem, niestety. Nie będę się rozpisywał, bo nie ma o czym. Twister to piwo o barwie zbyt ciemnej jak na zawartość ekstraktu i sok grejpfrutowy, piana ... właściwie jej nie ma, znika szybciej niż w Coca-Coli, zapachu sztucznym i aż nadto intensywnym i takimże też zapachu. twister jest bardzo wodnisty i bardzo nisko nagazowany. graficznie Poza sztucznym smakiem, brak w nim jakichkolwiek akcentów piwnych. Etykieta zdobiąca butelkę Twistera jest średnia jakościowo i graficznie, niebieskie tło w ogóle mi tu nie pasuje. Podsumowując, trunek bez wyrazu i historii.

Moja ocena: 
Kolor: - 5
Piana: - 1
Zapach: - 4
Smak: - 4
Etykieta: - 5

Ocena końcowa: 3,71/10

Cena: 5,20 PLN [DESPERADO - Witomino]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz