sobota, 4 stycznia 2014

Piwna - Milk Stout

Przedstawiam piwo Piwna Milk Stout.



Zawartość ekstraktu: 14,0%.

Zawartość alkoholu: 6,0% obj.

Kolor: brunatny, pod światło miedziane refleksy, mętny.

Zapach: palony z wyraźnymi nutami oraz delikatnymi czekoladowymi.

Smak: palony, słodkawo-czekoladowy, laktoza bardzo wyraźna.

Piana: beżowa, wysoka, średnio gęsta, dość wolno rozrzedza i wolno opada.

Pasteryzacja: nie.

Termin przydatności do spożycia: 2 tygodnie.

Opakowanie: butelka 0,5l, bezzwrotna.

Producent: Browar Piwna


Podsumowanie:

Ostatnio w Browarze Piwna, piwowar Wojtek Piasecki ponownie uwarzył swojego milk stouta, na którego ... po pierwszym wypuście ... czekało wiele bardzo osób. Ja także nieskromnie mówiąc. Nadeszła w końcu połowa grudnia, kiedy rozpoczęto wyszynk drugiej warki milk stoutu w browarze. Ja sam, jako że byłem w tym czasie poza Trójmiastem, zostałem obdarowany butelkowa wersją. Troszkę ją przeleżakowałem i na początku stycznia otwarłem. Piwo ma bardzo ładną barwę i przyjemną bardzo piane. W zapachu przyjemnie mieszają się nuty palone, laktozowe i czekoladowe. Pachnie bardzo ładnie, choć aromaty mogłyby być bardziej intensywne. Tu jakby są nieco stłumione. W smaku nic już nie przyćmiewa cudownej feerii miksu paloności, słodyczy laktozy i delikatnej czekoladowości. Bardzo delikatne i aksamitne. Naprawdę pyszne. Wysycone umiarkowanie i niesamowicie pijalne. Etykiety, w moim akurat przypadku, brak. Słowem końca, druga i równie świetna warka milk stoutu uwarzona w Browarze Piwna. Gratulacje Wojtek! 

Moja ocena: 
Kolor: - 9
Piana: - 9
Zapach: - 7
Smak: - 9
Etykieta: - brak

Ocena końcowa: 8,33/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz