czwartek, 8 stycznia 2015

Raduga - Sunset Blvd

Przedstawiam piwo Raduga - Sunset Blvd. 



Zawartość ekstraktu: 16,0%.

Zawartość alkoholu: 6,5% obj.

Kolor: ciemno miedziany, opalizujący.

Zapach: słodowo-chmielowy, nuty karmelowe w połączeniu z nutami cytrusowymi i żywicznymi.

Smak: słodowo-chmielowy, wyraziste nuty cytrusowe i żywiczne, na finiszu przyjemna cytrusowa goryczka.

Piana: kremowa, dość wysoka, gęsta, drobno pęcherzykowa, średni czas opadania, zostawia miłe osady na szkle.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: 6 miesięcy

Opakowanie: butelka 0,5l, bezzwrotna.

Producent: Browar Zodiak dla Browaru Raduga


Podsumowanie: 

Pierwszy raz u mnie na blogu gości inicjatywa kontraktowa Browar Raduga, a wraz z nią ich ostatnie piwo Sunset Blvd, czyli Rye India Red Ale. Bez kłamania napisze, że do zakupu butelki tego trunku nakłoniła mnie mocno wpadająca w oko etykieta. Byłem zaciekawiony, zaintrygowany i zniecierpliwiony, by skosztować tego cuda. Piwo po wlaniu do szklanki prezentuje się wyśmienicie. Ciemna, miedziana barwa i całkiem potężna i trwała czapa piany. Naprawdę 'szejker' z zawartością wygląda zacnie. W zapachu przeplatają się aromaty słodowe w postaci nut karmelowych oraz chmielowe, w postaci owoców cytrusowych i nut żywicznych. Pachnie przesympatycznie i harmonijnie. W smaku mamy odzwierciedlenie aromatu w połączeniu z atrakcyjna, niezalegającą goryczką. Piwo jest dość gęsta, ale gładkie. Wysycone na niskim poziomie. Pije się bardzo sympatycznie, że tak to ujmę. Butelkę ozdabia, jak napisałem wyżej, fantastyczna graficznie i kolorystycznie etykieta. Dobór fontów także udany. Jak dla mnie ekstra klasa. Ogólnie rzecz ujmując, było to moje drugie spotkanie z Radugą i muszę przyznać, że jestem bardzo miło zaskoczony, a sam Sunset Blvd na pewno jeszcze nie raz wypiję

Moja ocena: 
Kolor: - 9
Piana: - 9
Zapach: - 8
Smak: - 8
Etykieta: - 10
Warka: 10.06.2015

Ocena końcowa: 8,39/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz