czwartek, 19 lipca 2012

Grodzka 15 - Piwo dunkel

Przedstawiam piwo Grodzka 15 Piwo dunkel.



Zawartość ekstraktu: 13,4%.

Zawartość alkoholu: 5,3% obj.

Kolor: miedziano-brązowy, lekko mętny.

Zapach: lekko palony, karmelowy, wyczuwalne nutki alkoholowe.

Smak: lekko palony, karmelowy, w tle tępa goryczka oraz dość mocny i długi alkohol.

Piana: kremowo-beżowa średnio gęsta, średnio wysoka, średnio pęcherzykowa, dość szybko opada.

Pasteryzacja: nie.

Termin przydatności do spożycia: 3-4 tygodnie.

Opakowanie: butelka 0,33l, bezzwrotna.

Producent: Browar Grodzki (Grodzka 15)


Podsumowanie:

Dzisia u mnie kolejne piwo z browaru Grodzkiego z Lublina. Tak więc, teraz u mnie w szkle Piwo dunkel. Piwo ma całkiem przyjemną, lekko mętną barwę. Ta mętność podoba mi się bardzo. Piana jest dość średnia szczerze mówiąc. W zapachu dominują nuty karmelowe, przez które przebijają się nuty palone i lekkie alkoholowe. Smak, tak jak zapach, głównie karmelowy, z przeszkadzającą troszkę tępą goryczą i mocnym alkoholem, co przy tym ekstrakcie i woltażu, ciutkę zaskakuje. Wysycone jest dość słabo. Butelkę Piwa dunkel, jak przystało na Grodzką 15, zdobi etykieta z wszelkimi danymi, temperaturą serwowania, etc. Można powiedzieć, że opakowanie niczym nas nie zaskakuje. Ogólnie pisząc, ten wyrób z Lublina jakoś mnie nie oszołomił i muszę przyznać, że jest dość średnie.

Moja ocena: 
Kolor: - 8
Piana: - 6
Zapach: - 6
Smak: - 5
Etykieta: - 6

Ocena końcowa: 6,00/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz