wtorek, 7 lutego 2012

Krajan - Miodowe Ciemne

Przedstawiam piwo Krajan Miodowe Ciemne



Zawartość ekstraktu: 14,0%.

Zawartość alkoholu: 6,0% obj.

Kolor: burgundowo-wiśniowy, klarowny.

Zapach: intensywny, duszący, mocne nuty sztucznego miodu.

Smak: sztuczny miód, słodki, w tle wyczuwalna goryczka.

Piana: beżowa, gęsta, wysoka, mocno pęcherzykowa, lekko dziurawa, wolno opada.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: 9 miesięcy.

Opakowanie: butelka 0,5l, zwrotna.

Producent: Browar Krajan



Podsumowanie: 

Pamiętając moje spotkanie z Porterem Miodowym, z wielkimi obawami przystąpiłem do degustacji Miodowego Ciemnego od Krajana. Niestety moje obawy były słuszne. Miodowe Ciemne to piwo o dziwnym jak na ciemne miodowe kolorze, o dziwo genialnej pianie, straszliwym, duszącym zapachu i okropnym smaku. Wysycone jest odpowiednio, tyle stwierdziłem po kilku łykach, bo niestety nie dałem rady przełknąć zawartości całej butelki. Piwo, jak Porter Miodowy, jest okropne,sztuczne straszliwe, ach, nawet nie chce mi się o nim więcej pisać. Etykieta, jak w innych Krajanach, średnia graficznie i jakościowo. Podsumowując, napisze tylko tyle ... omijajcie z daleka. Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie tego wpisu.

Moja ocena: 
Kolor: - 4
Piana: - 9
Zapach: - 2
Smak: - 1
Etykieta: - 5

Ocena końcowa: 3,22/10

Cena: 5,10 PLN [DESPERADO - Witomino]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz