środa, 9 listopada 2011

Staropolskie - Miodowe

Przedstawiam piwo Staropolskie Miodowe.



Zawartość ekstraktu: brak danych.

Zawartość alkoholu: 5,0% obj.

Kolor: złoty, lekko mętny.

Zapach: bardzo słodki, miodowy.

Smak: bardzo słodki, miód, miód i jeszcze raz miód, nic poza tym.

Piana: kompletny brak piany.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: brak danych (ok. 6 miesięcy).

Opakowanie: butelka 0,5l, bezzwrotna, plastikowa.

Producent: Browar Staropolski



Podsumowanie:

Kupiłem te piwo jako ciekawostkę w TESCO, szczerze mówiąc szukałem go troszkę czasu w różnych sklepach, bo bardzo chciałem spróbować. Teraz trochę tego żałuję. To nie jest piwo, tylko jakiś rozwodniony napój o smaku sztucznego miodu. Kolor jeszcze całkiem całkiem, piana, tego się tu nie uświadczy, zapach to sztuczny miód, straszliwie intensywny, aż dusi, smak, taki jak zapach, nut słodowych i chmielowych w tym piwie się nie uświadczy. Napisałem piwie, choć to świętokradztwo tak nazywać ten trunek. Tego trunku nawet nie można polecić, proszę wybaczyć, że to napiszę, żulom. Najmocniejszym punktem tego piwa jest etykieta, choć i tak to trzecia liga etykiet piwnych na polskim rynku. Do tego ta butelka ... PET z ciekawym zamknięciem co prawda, ale i tak masakra! Konkluzja moja taka ... Broń boże proszę tego nie pić, omijać z daleka, no chyba że spodziewamy się niechcianego gościa w domu i chcemy się go pozbyć, to możemy go tym poczęstować i będziemy pewni, że do końca życia do nas już nie zawita.

Moja ocena: 
Kolor: - 5
Piana: - 1
Zapach: - 3
Smak: - 2
Etykieta: - 5

Ocena końcowa: 2,74/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz